Γενικοί Όροι Συναλλαγών

 

 Εισαγωγή

 

Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχεται από την:

 

Star Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη AE.

Θηβαΐδος αρ.20, 145 64 Νέα Κηφισιά,

ΑΡ. ΓΕΜΗ 000336101000,

ΑΦΜ: 094104612

Τηλέφωνο 2106296500,

Email atcstore@starautomotive.gr

Εφεξής «Star Automotive» ή «Εμείς»

 

Η «Star Automotive» πωλεί ολοκαίνουργια, συσκευασμένα και άθικτα Τεχνικά Αξεσουάρ & Προϊόντα Συλλογής (MB Collection) μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος που παραδίδονται σε εσάς με την αρχική συσκευασία λιανικής πώλησης, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στον παρόντα ιστότοπο. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχουμε λεπτομερείς περιγραφές, ακριβείς απεικονίσεις και σταθερά ενημερωμένες πληροφορίες τιμών και αποθεμάτων για όλα μας τα είδη. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε την αποστολή εντός του καθορισμένου χρόνου παράδοσης Τα προϊόντα διατίθενται προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας μπορούν να παραδοθούν σε διεύθυνση εντός Ελλάδας.

 

  

 Επιφύλαξη

 

Διαβάστε προσεκτικά αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις πριν κάνετε οποιαδήποτε παραγγελία.

Η Star Automotive διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους Γενικούς Όρους του παρόντος οποτεδήποτε χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Ωστόσο, τυχόν τροποποιήσεις θα ισχύουν μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται μετά την ημερομηνία δημοσίευσης της νέας έκδοσης των Γενικών Όρων στο διαδίκτυο. Σε περίπτωση που οι Γενικοί Όροι αντικατασταθούν με μια νέα έκδοση, η προηγούμενη έκδοση των Γενικών Όρων δεν θα είναι πλέον εφαρμοστέα, δεσμευτική ή εκτελεστή σε σχέση με οποιεσδήποτε αγορές πραγματοποιήθηκαν μετά την ημερομηνία κατάργησης και αντικατάστασης αυτής της προηγούμενης έκδοσης από τον ιστότοπό μας. Με την υποβολή παραγγελίας στην εταιρεία μας, συμφωνείτε με τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις:

 

 

Παραγγελία

 

Αφού επιβεβαιώσετε την Παραγγελία σας και πατήσετε το κουμπί «Τοποθέτηση παραγγελίας», η Παραγγελία υποβάλλεται στη Star Automotive Hellas για επεξεργασία και δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί. Η Παραγγελία που υποβάλατε θα υποβληθεί σε επεξεργασία από εμάς μόνο εάν ολόκληρη η διαδικασία αγοράς έχει ολοκληρωθεί δεόντως, χωρίς να αναφερθεί κανένα σφάλμα από τον ιστότοπο. Σε περίπτωση που προκύψει κάποιο λάθος ή ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό μέσω email για την ακύρωση της παραγγελίας σας. Παρόλο που φροντίζουμε ιδιαίτερα για την ακρίβεια των τιμών και της διαθεσιμότητας των προϊόντων, σε περίπτωση που ανακαλύψουμε κάποιο λάθος με τις διαφημιζόμενες τιμές ή τη διαθεσιμότητα, μετά την αγορά σας, διατηρούμε το δικαίωμα να μην προμηθεύσουμε τα προϊόντα που παραγγείλατε και να προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που ορισμένα, αλλά όχι όλα, από τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν είναι λανθασμένα τιμολογημένα ή μη διαθέσιμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με την επιλογή είτε να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία είτε να ακυρώσετε μέρος της παραγγελίας. Οι εικόνες προϊόντων προορίζονται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και ενδέχεται να διαφέρουν από το πραγματικό προϊόν. Μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ειδοποίηση επιτυχούς τοποθέτησης παραγγελίας, ενώ κατά την αποστολή των προϊόντων θα λάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας προς εσάς.

 

 

Πληρωμή

 

Οι τιμές όλων των Προϊόντων που προσφέρονται προς πώληση στην Ιστοσελίδα περιλαμβάνουν ΦΠΑ και εμφανίζονται σε Ευρώ. Η συνολική τιμή που εμφανίζεται στο Καλάθι Αγορών περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής που ενδεχομένως ισχύουν, τα οποία θα αναφέρονται ξεχωριστά. Η Star Automotive διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις τιμές των Προϊόντων που προσφέρονται προς πώληση στην Ιστοσελίδα ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Προς το παρόν δεχόμαστε τους ακόλουθους τύπους πληρωμής για ποσά που καταβάλλονται στον ιστότοπό μας: Visa, Mastercard, Maestro, GPay, ApplePay. H Star Automotive δεν επιβάλλει επιβαρύνσεις για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πληρωμής. Η πληρωμή θα ληφθεί τη στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας. Εισάγοντας στοιχεία πληρωμής στον ιστότοπό μας, εγγυάστε ότι είστε δεόντως εξουσιοδοτημένοι να πληρώσετε χρησιμοποιώντας αυτά τα στοιχεία. Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε παραγγελίες χωρίς ευθύνη απέναντί σας, όταν πιστεύουμε ότι οι πληρωμές δεν έχουν εγκριθεί, ο τρόπος πληρωμής δεν είναι έγκυρος ή όταν πιστεύουμε ότι δεν είστε εξουσιοδοτημένοι να χρησιμοποιήσετε τον σχετικό τύπο πληρωμής.

 

 

Αποστολή και Παράδοση

 

Τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας μπορούν να παραδοθούν σε διεύθυνση εντός Ελλάδας. Τα Προϊόντα θα παραδοθούν στη διεύθυνση που υποδείξατε στην Παραγγελία. Θα είστε υπεύθυνοι για την ανάληψη του κόστους αποστολής που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας και όλου του ΦΠΑ των επιλεγμένων προϊόντων. Προσφέρουμε παράδοση των προϊόντων μέσω των υπηρεσιών της DHL. Η υπογραφή σας θα ζητηθεί κατά την παράδοση των Προϊόντων.

 

Ο χρόνος αποστολής είναι συνήθως περίπου τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες για αποστολές εντός Ελλάδος από την παραλαβή της πληρωμής. Όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και είναι έτοιμη για αποστολή από την αποθήκη μας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και θα παραδοθεί ανάλογα με τους χρόνους που ορίζει η συνεργαζόμενη εταιρεία courier (DHL), εντός 2-4 εργάσιμων ημερών. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα περιέχει έναν κωδικό παρακολούθησης αποστολής και έναν αποκλειστικό σύνδεσμο που θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε την παράδοση σε πραγματικό χρόνο.
Τυχόν ημερομηνίες που αναφέρονται για παράδοση είναι μόνο κατά προσέγγιση και δεν είναι δεσμευτικές, αλλά οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.  

 

 

Ανωτέρα βία:

 

Η Star Automotive δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Star Automotive ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Star Automotive δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, πλημμύρες, πυρκαγιές προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Star Automotive υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

 

Με τη φυσική παράδοση των προϊόντων σε εσάς, ο κίνδυνος των προϊόντων μεταβαίνει σε εσάς.
 

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης των καταναλωτών

 

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός 14 ημερών χωρίς αιτιολογία. Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς αποκτάτε ή ένας εξουσιοδοτημένος από εσάς τρίτος αποκτά, τη φυσική κατοχή του Προϊόντος.

 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης της προηγούμενης παραγράφου ΔΕΝ ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις: 

 

·       την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων π.χ. υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order)·

 

·       την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα·

 

·       την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ακουστικά, hands free κ.λπ.), και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση·

 

·       την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία·

 

·       όσες άλλες περιπτώσεις προβλέπονται ρητά στο άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994, ως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

 

Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, αρκεί να μας γνωστοποιήσετε με τους κατωτέρω υποδεικνυόμενους τρόπους ότι επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης προτού λήξει η περίοδος υπαναχώρησης.

 

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (Star Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., Θηβαΐδος αρ.20, 145 64 Νέα Κηφισιά, ΑΡ. ΓΕΜΗ 000336101000) και να μας γνωστοποιήσετε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο atcstore@starautomotive.gr  Μπορείτε προαιρετικά να χρησιμοποιήσετε το τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης στο σύνδεσμο: ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που καταβάλατε σε εμάς, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων παράδοσης, χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με καμία χρέωση λόγω αυτής της επιστροφής. Μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων, μέχρι να λάβουμε πίσω το προϊόν ή μέχρι να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε στείλει πίσω το προϊόν, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα. Στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, η Star Automotive θα ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Star Automotive κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.

 

Χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία μας ενημερώσατε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση Αγοράς, θα πρέπει να στείλετε πίσω το προϊόν σύμφωνα με τους όρους επιστροφών ως κατωτέρω.

 

Ο Πελάτης ευθύνεται και οφείλει να αποζημιώσει την Star Automotive για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους, στο χρονικό διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε Star Automotive δικαιούται να ζητήσει  από τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με συμψηφισμό.

 

Δεν θα έχουμε την υποχρέωση να σας επιστρέψουμε το ποσό αγοράς του Προϊόντος, σε περίπτωση που έχει υποστεί βλάβη από εσάς, αλλά δυνάμεθα κατά την διακριτική μας ευχέρεια να επιστρέψουμε το ποσό αγοράς με την αφαίρεση ποσού για την βλάβη που έχει υποστεί.

 

 

Επιστροφές σε περίπτωση υπαναχώρησης.

 

Εφόσον υπαναχωρήσετε θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς  Μπορείτε να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε εμπορεύματα συμπληρώνοντας το τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης στο σύνδεσμο: ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ. και αποστέλλοντάς το μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση atcstore@starautomotive.gr. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς.

 

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκαν. Επομένως, πρέπει να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα είναι άθικτα και πλήρη, ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο και  έχουν επιστραφεί στην αρχική τους συσκευασία, εξοπλισμένα με όλες τις ετικέτες με τις οποίες παραλήφθηκαν. Ενημερώνεστε επίσης ότι ορισμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους ασφάλειας και υγιεινής, όπως τα αρώματα, εάν το σελοφάν στεγανοποίησης και η αρχική συσκευασία έχουν ανοιχτεί, καταστραφεί, αλλοιωθεί ή αφαιρεθεί. Θα ελέγξουμε τη συσκευασία και την κατάσταση κάθε προϊόντος που επιστρέφεται, καθώς η διασφάλιση της ουσιαστικής ακεραιότητας των προϊόντων αποτελεί βασική προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής χρημάτων.

 

 

Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

 

Σε περίπτωση ευθύνης της Star Automotive για έλλειψη ανταπόκρισης του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, την  αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν αυτή είναι αδύνατη ή σε σύγκριση με τον μη επιλεγέντα τρόπο αποκατάστασης συνεπάγεται για τον πωλητή δυσανάλογες δαπάνες, αφού ληφθούν υπόψη ιδίως η αξία του πράγματος, η βαρύτητα της έλλειψης ανταπόκρισης και η δυνατότητα ολοκλήρωσης του μη επιλεγέντος τρόπου αποκατάστασης χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος, γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης ή δ) να ζητήσει αποζημίωση με τις προϋποθέσεις του νόμου. Επιδιόρθωση του προϊόντος δεν είναι δυνατή. 

 

Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη την αντικατάσταση του προϊόντος η Star Automotive οφείλει να προβεί σε αυτήν σε εύλογο χρόνο.

 

Ο Πελάτης δικαιούται να μειώσει το τίμημα ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, μόνο αν:

 

Η Star Automotive είτε αρνείται νομίμως να προβεί στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης  με αντικατάσταση είτε δηλώνει ή συνάγεται από τις περιστάσεις ότι δεν πρόκειται να προβεί ολοσχερώς και προσηκόντως στην αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 2. Η Star Automotive δεν πραγματοποιεί ολοσχερώς και προσηκόντως την αποκατάσταση της έλλειψης ανταπόκρισης, 3. παρά την προσπάθεια εκ μέρους της Star Automotive να αποκαταστήσει την έλλειψη ανταπόκρισης, εμφανίζεται εκ νέου η ίδια ή διαφορετική έλλειψη ανταπόκρισης, 4. H έλλειψη ανταπόκρισης είναι τόσο σοβαρή, ώστε να δικαιολογεί την άμεση μείωση του τιμήματος ή την υπαναχώρηση, 5. H έλλειψη ανταπόκρισης εκδηλωθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την παράδοση του πράγματος και ο Πελάτης έχει ειδοποιήσει την Star Automotive για την έλλειψη ανταπόκρισης χωρίς υπαίτια καθυστέρηση.

 

Τα παραπάνω εκ του νόμου δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά.

 

Η Star Automotive απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν.

 

 

Επιστροφή  ελαττωματικού προϊόντος.

 

 

Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος θα σας ζητήσουμε να στείλετε εντός 48 ωρών από την παράδοση μια φωτογραφία του προϊόντος στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο ακόλουθο email: atcstore@starautomotive.gr. Εάν το αίτημα πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα σας στείλει μια φόρμα επιστροφής που θα συμπληρωθεί μέσω e-mail και θα μοιραστεί μαζί μας μέσω του παραπάνω email (η "Φόρμα Επιστροφής"). Εναλλακτικά, μπορείτε να την κατεβάσετε από τον ακόλουθο σύνδεσμο: ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

 

Θα φροντίσουμε να συλλεχθούν τα προϊόντα και να επιστραφούν ταχυδρομικώς στην ακόλουθη διεύθυνση:

 

Star Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., Θηβαΐδος 20, 14564 Νέα Κηφισιά.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με την ετικέτα αναγνώρισής του προσαρτημένη με τη σφραγίδα μιας χρήσης. Στη συσκευασία θα πρέπει να σημειώνεται εμφανώς η ένδειξη «Επιστροφή». Επιφυλασσόμαστε να εξετάσουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα για να διαπιστώσουμε εάν είναι κατεστραμμένα, ελαττωματικά ή λανθασμένα και θα σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για το αν θα δεχτούμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα και θα επιστρέψουμε την τιμή τους. Εάν γίνει αποδεκτό από εμάς το αίτημά σας, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που καταβάλατε σε εμάς, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων παράδοσης (ισχύει μόνο για βασική επιλογή παράδοσης), χωρίς καθυστέρηση. Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με καμία χρέωση λόγω αυτής της επιστροφής. Στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, η Star Automotive θα ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Star Automotive κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.

 

Σε περίπτωση που δεν εντοπίσουμε ζημιά, ελάττωμα ή σφάλμα με τα επιστρεφόμενα προϊόντα, θα ειδοποιηθείτε ότι η επιστροφή χρημάτων δεν θα υποβληθεί σε επεξεργασία και το προϊόν σας θα αποσταλεί πίσω σε εσάς

 

 

 Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή

 

Τα καινούρια προϊόντα με μακρά διάρκεια ζωής («διαρκή καταναλωτικά αγαθά») συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση («εμπορική εγγύηση») του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής («Προμηθευτής»). Η Star Automotive δεν είναι Προμηθευτής ούτε και μπορεί να θεωρηθεί Προμηθευτής με την έννοια του νόμου. 

 

 

Αλλαγές

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να ανταλλάξετε το(τα) προϊόν(τα) που αγοράσατε με άλλα του ίδιου μοντέλου σε διαφορετικά μεγέθη ή/και χρώματα, υπό την προϋπόθεση ότι είναι ίσης αξίας. Θα είναι δυνατή η ανταλλαγή προϊόντων μόνο εάν τα προϊόντα στο μέγεθος ή / και το χρώμα που έχουν επιλεγεί είναι διαθέσιμα μαζί μας. Αιτήματα για αλλαγές μπορείτε να μας αποστείλετε συμπληρώνοντας τη ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

 Τα αιτήματα για ανταλλαγή θα υποβάλλονται σε επεξεργασία με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Μπορείτε να ζητήσετε να αλλάξετε ένα ή περισσότερα προϊόντα που αγοράσατε το αργότερο εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσής τους. Μπορείτε να ζητήσετε να αλλάξετε ένα ή περισσότερα αγορασμένα προϊόντα μόνο με ίδια προϊόντα σε διαφορετικό μέγεθος ίσης αξίας.. Τα προϊόντα που ζητάτε να αλλάξετε πρέπει να επιστραφούν στην διεύθυνση Star Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., Θηβαΐδος 20, 14564 Νέα Κηφισιά στην αρχική τους συσκευασία, αχρησιμοποίητα, αφόρετα, άπλυτα και άθικτα, και η ετικέτα αναγνώρισης πρέπει να εξακολουθεί να είναι προσαρτημένη στο προϊόν. Τα προϊόντα προς ανταλλαγή που αποτελούν μέρος μιας ενιαίας παραγγελίας πρέπει να αποστέλλονται σε μία μόνο αποστολή. Η υπηρεσία ταχυμεταφοράς ορίζεται από εσάς και επιβαρύνεστε με τα ταχυδρομικά έξοδα.

 

 

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

 

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρήση των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

 

  

 Δικαιοδοσία και εφαρμοστέο δίκαιο, ανάθεση και επίλυση διαφορών

 

Οι παρόντες Γενικοί Όροι, η παραγγελία και η σύμβαση πώλησης και κάθε διαφορά ή αξίωση (συμπεριλαμβανομένων των εξωσυμβατικών διαφορών ή αξιώσεων) που προκύπτει από ή σε σχέση με τους Γενικούς Όρους, την παραγγελία ή/και τη σύμβαση πώλησης ή το αντικείμενό τους ή τη διαμόρφωσή τους διέπονται από το ελληνικό  δίκαιο. Οι Συμβαλλόμενοι συμφωνούν ότι η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πώλησης Αγαθών (CISG) και οι σχετικές διατάξεις περί σύγκρουσης νόμων δεν εφαρμόζονται στη συμβατική σχέση μεταξύ των Συμβαλλομένων.

 

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

 

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

 

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα. , τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

 

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η Star Automotive δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στη Mercedes-Benz, είμαστε εδώ για να σας προσφέρουμε πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας, εάν επιθυμείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

Μείνετε Ενημερωμένοι

Επισκεφθείτε τα κοινωνικά μας δίκτυα για τα τελευταία νέα και εκδηλώσεις της Mercedes-Benz.

©Star Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α. Ε. 2024. All rights reserved

Έδρα: Θηβαΐδος 20, 145 64 Ν. Κηφισιά